
Miksi jotkut ovat puhelinhuutajia? Entä miksi asiakaspallottelutilanteessa toisinaan kukaan ei tiedä, kuka tietää? Tässä podcast-jaksossa käydään läpi seitsemän osa-aikaerakon näkökulmasta mielenkiintoista arjen mysteeriä.
Jos sinäkin olet joskus yrittänyt saada vastausta johonkin kysymykseen, mutta sinua on vain palloteltu asiakaspalvelijalta toiselle, saatat samaistua tähän jaksoon. Ehkä olet myös pohtinut esimerkiksi seuraavaa: jos yrität käydä kaupassa nopeasti, miksi juuri silloin edeltävä asiakas on unohtanut ottaa banaanipussukalle hintalapun?
Sisältötoteamus: tämä jakso ei sovi totisille, sillä se saattaa sisältää huumoria, joka ei välttämättä avaudu kaikille. Tai kellekään.
Jaksossa pohditaan muun muassa, ovatko toiset ihmiset kuin magneetteja vai olemmeko me ihmiset vain laumaeläimiä, jonka vuoksi meidän on välttämätöntä pyrkiä muodostelmiin niin kuntosalilla, kassajonossa kuin parkkipaikoillakin. Entä sopiiko klassinen ”ystävällisin terveisin” kaikkien viestien loppuun? Kuuntele ja saa pohdiskeltavaa sekä näkökulmia arkeesi.
Osallistu
Kiitos, kun kuuntelit mysteeri -podcast-jakson.
Tämä podcast-jakso oli jo itsessään mysteeri kuten sekin, miten edellinen otsikko kirjoitettaisiin kieliopillisesti oikein. Kiitos ajastasi, kun kuuntelit jakson ja olisi hienoa, jos myös osallistumalla olisit osa podcast-yhteisöä. Toivottavasti tämä hauska podcast-jakso (?) tuo viikkoosi arjesta irtauttavaa ajateltavaa. Parhain terveisin, osa-aikaerakko.